FARMER
FARMER
18.10.2017 - 21.10.2017
Expoziţie-târg internaţională specializată de produse, utilaje, tehnologii agricole şi meşteşuguri, ediţia a XX-a
Până la începerea expoziției au rămas zile: 0
(CIE "MOLDEXPO" SA)

Expoziţia-tîrg internaţională specializată de produse, utilaje, tehnologii agricole şi meşteşuguri FARMER 2017 este un eveniment anual care determină dezvoltarea complexului agroindustrial al Republicii Moldova şi prezintă realizările celor mai eficiente gospodării de ferm ieri şi întreprinderi agricole din toate regiunile ţării, activitatea acestora şi schimbul de experienţe pozitive. Formatul expoziţiei oferă expozanţilor o ocazie excelentă de a găsi noi parteneri de afaceri, de a extinde pieţele de desfacere, de a stabili contacte pe termen lung cu instituţii financiare, întreprinderi industriale, instituţii ştiinţifice din Republica Moldova şi alte ţări.

În cadrul expoziţiei se vor desfăşura activităţi de afaceri, subiectele cărora sunt formulate în conformitate cu problemele actuale cu care se confruntă agricultura, luând în considerare cele mai recente tendinţe globale din industrie. Participanţii la conferinţe internaţionale, seminarii, mese rotunde vor putea să se orienteze în mulţimea de produse noi pentru a înţelege direcţia de dezvoltare a pieţei.

Expoziţia se desfăsoară cu suportul oficial al Ministerului Agriculturii şi Industriei Alimentare al Republicii Moldova.

Printre cele mai importante evenimente ale expoziţiei:

- Expoziţia animalelor şi păsărilor de rasă ANIMAL SHOW”, în cadrul căreia sunt expuse cele mai valoroase exemplare de animale de rasă de selecţie locală şi străină.

- Târgul de produse agricole “Toamna de aur” .

- Concursul Fermier Lider

Expoziţia internaţională specializată FARMER 2017 este:

  • cea mai bună oportunitate pentru a studia propunerile de aplicare a celor mai recente progrese ştiinţifice;
  • un număr mare de clienţi potenţiali şi, prin urmare, un venit suplimentar;
  • rampă de lansare pentru stabilirea contactelor de afaceri, prezentări de produse, de familiarizare cu inovaţiile, promovarea de noi branduri pe piaţă.